vineri, 30 octombrie 2009

Prima ora de pictura - Camp cu maci


I-am cumparat Sofiei 4 culori pentru pictura cu mainile, nontoxica si usor lavabila. Cu toate acestea imi era frica sa trecem la treaba... ma temeam ca dupa 5 min de distractie vor urma 5 ore se spalat, frecat, lustruit. Asa ca au stat vopselele in dulap ~o luna. Le scoteam, le admiram si le bagam la loc... Am incercat o data, am desfacut una, i-am pus o coala de hartie pe chevalet si i-am aratat cum se face. parea sa fi inteles...ceea ce nu a inteles ea era faptul ca doar pe chevalet trebuia sa picteze. Si nu stiu de ce avea o fixatie cu un perete din camera ei...gonea in viteza spre el. Am oprit-o, i-am mai explicat o data...dar degeaba. Am inchis pravalia si totul s-a finalizat cu plansete. Ma gandeam sa invelesc toti peretii din casa cu hartie dar sunt convinsa ca atunci avea sa goneasca glont catre mobile :D.
La un moment dat mi-am dat seama ca singurul loc de unde nu poate fugi este scaunul de masa.
In culmea fericirii fiind, am trecut la treaba :D
Prima ora de pictura a avut un mega succes si rezultatul a fost pe masura. Nu-i asa ca n-ati mai vazut un camp cu maci mai frumos?

Un comentariu:

CIPSA spunea...

mie mi s-a parut ca a fost candva un pepene care a cazut de la inaltime drept in fata Sofiei. ideea e super, de fapt e in stilul Marinei