luni, 24 ianuarie 2011

I hate PINK


Cand spun asta nu ma refer la cantareata PINK. Ea chiar imi place. Cand spun asta ma refer strict la culoare!
Povestea dateaza inca de cand eram gravida si cautam prin magazine lucrusoare pentru fetite. mare mi-a fost mirarea sa vad la sectiunea "baby" hainite clasificate in doua culori distincte: bleu si rozzzz! Acum nu ma mai mira. M-am resemnat. Am evitat cat am putut sa cumpar lucrusoare roz, drept urmare, majoritatea hainitelor roz care exista in garderoba Sofiei sunt primite cadou.
Cutitul mi-a fost rasucit si mai mult in rana acu' cateva luni in urma, cand mi-am imbracat copila din cap pana in picioare in...roz...frumos asortata si am plecat la plimbare in parc. De regula, la locul de joaca nu o scap din ochi nici o secunda. Ei bine, atunci am avut nevoie de 2 secunde ca sa ma uit la telefon ce ora e. In secunda 3 Sofia nu mai exista langa mine! Ma uit in jur, nimic! Ma gandesc rapid: "trebuie sa caut haine roz..." Stupoare...tot parcul este roz... omuleti ambulanti imbracati in roz se misca pe langa mine cu viteza ametitoare... Eu simt ca imi fuge pamantul de sub picioare, ca imi ia foc creierul! Incep sa alerg ca o nebuna pe raza a 10 m patrati ( ca doar nu o fi plecat prea departe in doar 2 secunde decat daca ar fi fost rapita! Aoleu, si daca a fost rapita?!), un ochi cauta pe la locul de joaca, alt ochi urmarea oamenii care paseau pe alei, iar mintea imi era la " cine dracu m-a pus sa o imbrac in roz!"
Poate va imaginati ca a durat o vesnicie pana cand am gasit-o. Da, as putea spune si asa, cel putin asa am simtit in acele momente. Cronologic vorbind, nu a durat mai mult de vro' 30 de secunde...
Da, am gasit-o. Era langa mine...

Un comentariu:

Lavinia spunea...

:)) I hate Pink too. Si o alta prietena a trecut prin ce ai trecut si tu, in sensul ca nu vroia sub nicio forma sa-i cumpere hainute roz bebelusei. Iar fosta bebelusa, care acum are vreo 3 anisori, cu ce culoare crezi ca vrea sa stea imbracata mereu, de pe la 2 ani? :|